donderdag 27 juni 2013

Afscheid

Lieve mensen,

Het schooljaar is weer voorbij... 
Het bijhouden van de klasblog was soms niet makkelijk: mijn trouw die toch wat voorbereidingen vroeg, onze verbouwingen die enkele weken duurden, het fototoestel dat het liet afweten,... Enfin, jullie hebben soms moeten wachten op de foto's. Maar jullie bleven geduldig wachten. Het feit dat jullie zo dankbaar waren als er toch weer foto's op stonden was zo fijn voor mij. 
Nu ik getrouwd ben, de grootste verbouwingen achter de rug zijn én ik van jullie een nieuw toestel heb gekregen, zal ik volgend schooljaar stipter moeten zijn ;-))).
Dank je wel voor jullie leuke reacties, jullie begrip, jullie vriendschap,...!!! 
Ik wens jullie allen een geweldige vakantie toe!
Liefs,

Hilde

1 opmerking:

  1. heel erg bedankt juf. hilde!!! wat heb ik genoten van je blog. ik ga hem blijven volgen vanuit SKW! geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen